Csomag visszaküldésének feltételei

Megrendelés esetén az Ön által kiválasztott alkatrészt kézbesítjük Önnek. Karosszériaelemek, fényszórók, lámpák, kenőanyagok és sérülékeny áruk futárszolgálattal történő kiszállítását - azok jellege, sérülékenysége miatt - nem tudjuk vállalni (kivéve, ha erről a visszaigazoló e-mail-re adott válaszában felhatalmaz bennünket a vevő a saját felelősségére). Árut csak 14 naptári napon belül áll módunkban visszavenni. Amennyiben 14 napon túl derül ki, hogy az alkatrész nem megfelelő (hibás rendelés vagy egyéb ok miatt), akkor az alkatrész visszavételére kizárólag telefonos egyeztetés alapján egyedi elbírálás alapján van lehetőség. Árut csak sértetlen csomagolásban (termék vagy a csomagolás összefirkálása, eltávolíthatatlan szennyeződése is ide tartozik), újra eladható állapotban tudunk visszavenni. A jóváíráshoz szükséges az általunk küldött számla. Kérjük, ebben az esetben adja meg a pénzvisszaküldéshez a postacímét és bankszámla számát.

Utánvéttel vagy portóval visszaküldött csomagokat nem áll módunkban átvenni! 

Átvételkor a Megrendelő kötelessége a csomagban szereplő tételek ellenőrzése a futár jelenlétében.

Amennyiben a vásárolt termékkel kapcsolatban mennyiségi és/vagy minőségi kifogás áll fenn, azt a helyszínen írásban rögzíteni kell. A csomag átvételét követően utólagos észrevételt, hiányzó vagy sérült tételre hivatkozva nem fogadunk el!

Garanciális ügyintézés feltétele a garanciális alkatrész, a vásárlást igazoló számla, a beszerelés szakszerűségét igazoló számla, a szerelést végző személy ill. szerviz szakvéleménye és a hiánytalanul kitöltött garanciális jegyzőkönyv.

Visszáru átvételének címe:

KGK-PARTS KFT.

2030 ÉRD, HUNYADI JÁNOS UTCA 65.

A katalógusban előforduló hibákért (hibás cikkszám, ár, stb.), és az abból eredő károkért nem vállalunk felelősséget

GARANCIA ÉRVÉNYESÍTÉSHEZ SZÜKSÉGES DOKUMENTÁCIÓT ÉS TÁJÉKOZTATÓT „Letölthető dokumentumok” ALATT ISMERHETI MEG, TÖLTHETI LE ÉS TÁJÉKOZÓDHAT ANNAK PONTOS RÉSZLETEIRŐL